Forum www.jednostkagrom.fora.pl Strona Gwna www.jednostkagrom.fora.pl
Najwiksza spoeczno niszczycieli.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

A ja wyczytałam w Nowej diecie dr Atkinsa, że można pić

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jednostkagrom.fora.pl Strona Gwna -> Trolle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Sok

PostWysany: ro 0:38, 09 Kwi 2014    Temat postu: A ja wyczytałam w Nowej diecie dr Atkinsa, że można pić

Z reszta co to jest za róznica...?
[link widoczny dla zalogowanych]
co sądzicie o perfect lady?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytuje Ci teraz fragment z ksiazki Malachowa:
Ja mogę powiedzieć wszystko, co najlepsze o salonie Eric Stipa w M1.
tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z gory dziekuje [link widoczny dla zalogowanych] tak sobie teraz rozmyślam o tym dniu kiedy wzięłam pierwszy raz L.
dziewczyny ! Czyli jakieś 10 cm różnicy w obwodach. Przepraszam za błędy ale jestem zmęczona i idę spać. (to jest rownowartos 2 par firmowych jeansow a ich trwalosc jest napewno dlugotrwale wyzsza niz jeansow) Moze i masz rację z tym , że właściwie to On powinien zaproponować spotkanie, nie ma co się wychylać, no chyba, że coś takiego wyniknie samo w luźnej rozmowie Poza tym wiesz ja wierna parafianka Ale we wtorek nacieszylam moje piękne oczy podczas Mszy No nic to nad tym jak poznać takiego klienta od podszewki jeszcze musimy pomyśleć [link widoczny dla zalogowanych]
Napisz coś więcej, jakie czynności najczęściej wykonujesz, czy dużo siedzisz przed komputerem itd. [link widoczny dla zalogowanych] do nie chce mi się żyć: Pindrzyłyśmy się przed lustrem, śmiałyśmy, żartowałyśmy sobie, a na obchodach podrywałyśmy co fajniejszych lekarzy. Mysle ze raz na jakiś czas powinnysmy sie zdecydowac na dobry zabieg wzmacniajacy nasze włosy. Szuakąłam sprzedawcow M i L zeby bezposrednio pogadac i znalazłam kogos takiego, dlatego zdecydowałam sie na L. Siema Tytuł to Eye of the tiger a wykonawce mam zapisanego:
teraz- nie podoba mi sie ale to nie my wybieramy imie dla twojej córeczki
ale z drugiej strony co jak skóra sie opali, wtedy znowu bedzie inny kolor skory a inny blizny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A chcialam wam jeszcze powiedziec ze ja nie mam netu w domu, wiec wieczorami i w weekendy nie moge odpowiedziec.
[link widoczny dla zalogowanych]
TO może jeszcze ja. kurde no!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
Musisz trzymać się wody, niesłodzonej herbaty, czarnej kawy, niesłodzonych soków owocowych, soku żurawinowego i odtłuszczonego mleka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po prostu cudnie. [link widoczny dla zalogowanych] świetny pomysł !!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych] ger.html czy wy nie przesadzacie? Po dwóch tygodniach znów zrobiłam dziurkę minął niecały miesiąc i ropieje mniej (używam oxycort w sprey'u) ale czuje, że na dniach znów sie przerwie;/, bo zostało może nz 3 mm skóry;] Następnym razem jak będę robić to będę szubciej oxycortu używać, bo tribiotic mi nic nie dawał:] Ale każdy dąży do poprawy swojego życia, bo tu nie tylko o sam wygląd chodzi, lecz o coś więcej. Aż mi się oczy wielkie robią, bo to głównie dla mnie będzie konieczność przestawienia się z luzu porannego na wstawanie dośc wczesne, żeby towarzystwo ogarnąć i dowieźć (niestety, nie dostały się blisko domciu, tylko 2-3 przystanki trzeba podjechać). [link widoczny dla zalogowanych]
tu pisałam Później zdecydowałam sie na rozwód i to zmieniło ich podejście do mnie radykalnie. i wyszedł mi czarny!!! Wagowo jestem lzejsza bo chwilowo mam jakies 95 kg przy wzroscie 160 cm ale moj problem w tym ze jestem rowniez samotna, jeszcz nigdy nikt mi nie powiedzial kocham Cie (oprocz malej 3-letniej siostrzenicy - az sie wtedy poplakalam), pocalunki i sex znam tylko z kina i tv. Pozdrawiam JEAN PAUL SARTRE --> Anakondo nie uwazam atkinsa za najbardziej szkodliwa diete, tylko za szkodliwa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czekam na jutrzejsze wiadomosci od Was
Ja robie usta i botox w Gdansku, za dobra cene.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak zdecycydowałam się na operacje we Wrocławiu u Dr.Rataja,plastyka brzucha z liposukcją.jestem 3 dni po operacji,ból ustępuję,czuje się już lepiej

W kazdym razie - nie zaszkodzi , może warto spróbować
[link widoczny dla zalogowanych]
czytam słucham ogladam, tyle razy ze juz nie pamietam ile...i myslac o tym ze to juz ostatni to jakos tak smutno, ale wiesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Znalazłam jeden post, w którym komis pisze, iż daje 7 dniową gwarancje na towary sprzedawane u nich.
[link widoczny dla zalogowanych]
dokad isc 2 pierwsze dni byly wielka niewiadoma, ale udalo sie 2 dni przenocowalm z Chlopakiem w drogim jak na moja kieszen hostelu, a potem juz w swoim przestronnym pokoiku ale radzilabym poszukac mieszkan przez internet juz w domu, bys miala jakies adresy, jakis punkt zaczepienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
By paznokieć nie wrastał, powinnaś obcinać go na prosto bez zaokrągleń i nie za krótko.

I przepisala mi Gynalgin.Nie powiedziala mi nawet, ze po kuracji mam przyjść na kontrole czy cos, kompletnie nic... [link widoczny dla zalogowanych] Ale ty to juz sobie radzisz swietnie,tak mysle.
Bo gdyby tak było, to stosowałabym bardzo, bardzo drastyczną dietę odchudzającą. acha i ile dni sie jest w szpitalu? Jedynie 30 zł + przesyłka! I stało się. Myślę głównie o takich atrakcjach bo sama plaża to dla dzieci trochę nuda. [link widoczny dla zalogowanych]
nagle uświadamiam sobie, że puściło już znieczulenie a ja dalej nie odczuwam bólu. Biore je na reke i jakos jeszcze zaden mnie nie ukasil. Bylo mi z nim cudownie, mowil mi ze mnie kocha, chce miec ze mna dzieci i spedzic cale zycie, byl wzorem dzentelmena,czuly, mily az.....za ktoryms razem dodal ze ma zone i dziecko, ale papiery sa juz w sadzie...hmm...nieźle prawda a gdzie bedziesz? Jestem bardzo zabiegana bo synowa w tych dnia ch pracuje Wiec pisze moze komus sie przyda.I.jala neti tez. Lekarz usunął mi je za pomocą ciekłego azotu , po tym zabiegu mam całe życie blizny , jedną na czole drugą na udzie .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mamy podobne gusty, troche housiku, trance i techno kiedys wiedzialam co to za piosenka z tym wokalem,bo siedzialam na forum muzyki,ale forum usunieto i nie pomoge wam
[link widoczny dla zalogowanych]
ale odebralam go dopiero po miesiacu .
Kreacji wielkiej nie mialam,kupilam sobie taka dluzsza tunike ( styl kimono) i szerokie spodnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Swietny zaklad .
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejnych dwóch szykuje się do zwolnienia, więc Tomeczkowi będzie ciepło. [link widoczny dla zalogowanych] A więc witaj konspiracja Witajcie wszystkie zauroczone Konspiracja jesteś dziś pewnie piękna (kosmetyczka) i zgrabna (aerobik) jeszcze jak skoczysz na odpowiednią Mszę to będziesz uśmiechnięta od ucha do ucha Od Bożego Narodzenia to już trochę minęło , musisz sprawdzić, czy coś się zmieniło????
moim zdaniem gwarantem wiochy na weselu jest orkiestra - Franek, Zdzichu i Józek nawaleni w trzy d**y grają Białego misia o czwartej nad ranem i regenerowac ... Dzieki Po pierwszej wizycie u Michała wiedziałam że to będzie mój fryzjer na stałe Zrobił mi super kolor a fryzura jak marzenie ( bardzo nowoczesna i przede wszytkim mogę ją sama bez problemu ułożyć w domu) Jednym słowem jestem zachwycona i naprawdę bardzo polecam Ale dal sie wyciagnac na dlugi spacer i szybki marsz. [link widoczny dla zalogowanych]
USA kontra POLSKA gdzie co jak? Zawiozłem tam moją ukochaną kobitkę i do roboty. Jestem po dwoch operacjach nosa. nie jestem na tyle uzdolniona zeby sama sobie robic pazury.zrobie je sobie w salonie ale chce najpierw wiedziec ktore mozna malowac lakierem i ktore beda lepsze jesli wykonuje duuuzo prac domowych sa wsrod nich : A co za różnica????
[link widoczny dla zalogowanych]
Nikt prawie nie chodzi, bo są obrzydliwe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jednostkagrom.fora.pl Strona Gwna -> Trolle Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin