Forum www.jednostkagrom.fora.pl Strona G│ˇwna www.jednostkagrom.fora.pl
Najwiŕksza spo│ecznoŠ niszczycieli.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

na razie nikomu nie polecam, ani nikomu nie odradzam, samo w

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jednostkagrom.fora.pl Strona G│ˇwna -> Trolle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Sokˇ│

PostWys│any: Czw 22:53, 10 Kwi 2014    Temat postu: na razie nikomu nie polecam, ani nikomu nie odradzam, samo w

4.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciesz─Ö si─Ö, ┼╝ do Was do┼é─ůczy┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam b. [link widoczny dla zalogowanych] Nie si─Ögaj jednak po gotowy specyfik, lepiej przygotuj go sama z naturalnych produkt├│w.
Jak wida─ç - podchodz─ů do sprawy bardzo profesjonalnie. Mi┼éego dnia !! nie wiem gdzie tkwi b┼é─ůd ?? czy ktos mia┼é taki zabieg? Hej dziewczyny! [link widoczny dla zalogowanych]
pzrepraszam to ja Aldoctor pisalem poprzedny komentarz. Czy kto┼Ť ma/mia┼é idetyczne objawy? czy moglabys powiedziec co to za lekarz spieprzyl twej kolezance uszy??? Uda sie, tylko musisz trafic na dobrego specjaliste a potem bardzo dbac o te nowa blizne i muisz sie liczyc z tym, ze ta nowa bedzie dluzsza, ale jesli wszystko pojdzie dobrze to bedzie cieniutka. Ja stosuj─Ö ┼╝el o formule przypominaj─ůcej akryl - jest bardzo trwaly a przy tym latwy do nak┼éadania polecam! Oczywi┼Ťcie w zale┼╝no┼Ťci od potrzeb. Zgodnie z dobr─ů opinia na forum posz┼éam dzi┼Ť w djstyle na pasemka .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
stwierdzic ze w okresie dietkowania nie ma jak w dni robocze,
tz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam taki efekt po suszarce z dyfuzatorem , mam jeszcze grzywk─Ö na skos, kt├│ra prostuje ale to ju┼╝ gdzie┼Ť pisa┼éam;D
\manie czystosci\ ?

W ko┼äcu zostawi┼é mnie ja chcia┼éam jeszcze wszystko naprawia─ç ale co tu naprawia─ç to ┼╝e chcia┼éam by─ç jego ┼╝on─ů.Po ┼Ťlubie zaraz wr├│ci┼éam do pracy do innego miasta on nie pracuje, nigdy sie do mnie nie przeprowadzi┼é .
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama ciekawa jestem czy teraz to wyrok zapadnie czy jeszcze co┼Ť b─Ödzie sie odbywa┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanie do Ciebie bo madra z Ciebie laska, powiedz czy Ty robisz jakie┼Ť pasty do chleba sama, czy kupujesz?
[link widoczny dla zalogowanych]
ale chyba to niez byt dobry pomysł.
Odezwijcie si─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]

w─ůtpliwo┼Ťciami. [link widoczny dla zalogowanych] W drug─ů stron─Ö.
najlepiej spala─ç t┼éuszczyk p┼éywaj─ůc oboj─Ötnie jakim stylem, robi─ç jak najwi─Öksz─ů ilo┼Ť─ç d┼éugo┼Ťci basen├│w w jak najwolniejszym tempie byle nie robi─ç przystank├│w to jest bardzo wa┼╝ne. Zaczal mnie badac i jego zaskoczenie roslo, bo po torbieli ani sladu!!!Dodam jeszcze,ze oczywiscie mialam badanie CA 125 ktore oczywiscie bylo ok. ja si─Ö zastanawiam s┼éysz─Ö ┼╝e na pocz─ůtku to ┼Ťpi─ů bez poduszki i ko┼édry wi─Öc po co w sumie mi po dwa komplety na g┼éow─Ö a tak wcze┼Ťniej obstawia┼éam ┼╝eby by┼éo na zmian─Ö ale sama nie wiem niby nie ┼Ťpi─ů ale jak moje maj─ů by─ç koniec pa┼║dziernika to mo┼╝e na zim─Ö jednak ko┼édra si─Ö przyda?Czy nie stosuje si─Ö jej np. W pracy moje kole┼╝anki oszala┼éy z wra┼╝enia i robi─ů zapisy do Pani Basi. A kt├│ra chce mnie poderwa─ç ? [link widoczny dla zalogowanych]
Chcia┼éam si─Ö wypowiedzie─ç na temat salonu fryzjerskiego w ANTIDOTUM ot├│┼╝ wczoraj by┼éam tam pierwszy raz u Pana Roberta i musz─Ö przyzna─ç,┼╝e jestem baaardzo zadowolona,pomimo ┼╝e jestem do┼Ť─ç wymagaj─ůc─ů klientk─ů. bluzki, tuniki, sukienki. Jeszcze mia┼ébym takie pytanie. Dzie┼ä 7: Na pewno anestezjolog, chirurg, chyba 2 piel─Ögniarki no i pediatra, ale pediatra to tylko ju┼╝ do dziecka. Mam kontakt do tej Pani takze chyba sie zdecyduje na taka lampe, na raty wezne i dziennie sobie bede robic takie zabiegi... CHcesz nam opowiedzie─ç o swoich prze┼╝yciach i do┼Ťwiadczeniach??Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczynki,uffff ale dzi┼Ť by┼éo gor─ůco,nareszczie troch─Ö lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jezeli moge cos dodac
[link widoczny dla zalogowanych]
nie, rzeczoznawca, aby móc prowadzić praktyki, musi mieć min. Jak rozpoznać że torbiel pękła?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze mi napisze ze przypadkiem tutaj wszed┼é,ot tak bo go zainteresowa┼éa dyskusja o HTZ...tak...w watku dotycz─ůcym operacji tarczycy.
Id─Ö z rana na zakupy, a p├│┼║niej roz┼éo┼╝─Ö basenik i niech si─Ö chlapi─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam 40 albo 41, czasami zdarzy mi sie 42 ale to rzadkosc.

Tacy jak ty i albo nie s─ů z tej firmy albo jak larry siedz─ů na wy┼╝szych sto┼ékach i si─Ö m─ůdrz─ů , wkurzaj─ůc innych. [link widoczny dla zalogowanych] heheh dobra jestes kazdy wymienia sie nazwa lub adresem fryzjera jak bys czytac umiala
po 1 to juz nie jest jej aktualna figura gdyz panna Jolie ma niezly brzuszek oki dzieki Tak jak kesie┼äka powiedzia┼éa┼Ť ja te┼╝ nigdy siebie tak nie obserwowa┼éam jak teraz. na pewno sa rozne gusta, ale np. JASNE, ┼╗E NIE! [link widoczny dla zalogowanych]
Co do mnie? jak sie zawzie┼éam to d┼éugo potrafi┼éam wytrzyma─ç na diecie .. By┼éam wczoraj na zmianie opatrunku, widok ┼Ťrednio ciekawy, przede mn─ů jeszcze dwa tygodnie gojenia ran, a potem oczekiwanie na efekt finalny. Ola mi sie podoba zar├│wno z twarzy jak i z figury. tel: bylam u drugiego lekarza chce mi za 2 tygodnie wstrzyknac 2 dawki wody wypilam kosmiczna ilosc -ponad 5litorw wtloczylam :]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rotacja pracownik├│w jest i b─Ödzie wi─Öc nie wiem czy stawianie si─Ö co┼Ť da?

Ja to samo bym zrobila gdybym mogla Zalezy mnie na jak najwczesniejszym terminie ,a musze czekac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Yaiya pytałam bo miałam taki sam problem i skorzystałam z pomocy lekarza Ja pje herbatkę 4 dzień Czuję się..hmm...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przez pierwsze 3 dni stosowania mia┼éam straszne zawroty g┼éowy i md┼éo┼Ťci, potem by┼éo ju┼╝ niby okej, ale jako┼Ť tak dziwne si─Ö czu┼éam (no i oczywi┼Ťcie przez ca┼éy czas brania rano odczuwa┼éam pewien dyskomfort, jak cz─Ö┼Ť─ç 'wylatywa┼éa'), ale wa┼╝ne, ┼╝eby pomog┼éo, teraz czekam na wyniki kolejnej cytologii i wszystko si─Ö oka┼╝e. [link widoczny dla zalogowanych] smarowa─ç zwyk┼éym kremem, a po miesi─ůcu ma┼Ť─ç cepam
A jednak!! Mowilam mu ze sie zmienie i ze wszystko juz bedzie inaczej. hej z tego co wiem jak masz skierowanie na zabieg to nic cie nie kosztuje tylko bol!!! Wczoraj zrobił na obiadek... A masaz w jej wykonaniu to naprawde bajka [link widoczny dla zalogowanych]
szklanka soku z owoców lub warzyw. witam wszystkich, Jak się weźmie kilka opkowań lidy to na pewno nic się nie stanie. podczas miesiaczki chcialam zalozyc tampon, i przy trzeciej jego wymianie znow wszysctko swedzialo, pieklo - strasznie... Dziękuję bardzo MarioMario oraz milena100, lecz niestety to nie to. No coz ja mysle ze na dzien dzisiejszy jak to F*R*E*E*S*T*Y*L*E!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Znajomy podpowiedział mi, że można nawet sobie wybrać anestezjologa, o ile będzie wtedy dostępny.
[link widoczny dla zalogowanych]
1.
Jesli wydlubie to tylko to co w odbytnicy a reszta jelit pozostaje zapchana.A leatywa oczyszcza mi cale jelito grube.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aziu,trzymam kciuki za wynik badania,napisz jak odbierzesz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jednostkagrom.fora.pl Strona G│ˇwna -> Trolle Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin